De händer inget på bloggen

Attans vad jag har blivit dålig på att blogga helt plötsligt!
Men de har varit mycket.

Jag har fått en jäklarns jobbig Yrsel som håller i sig och inte vill ge med sig. Jag gick i dag till apoteket, tog mod till mig och köpte den berömda vidriga Blutsaften!

Och ja... den va då fasen inte så vidrig som folk säger :-) helt okej. Dock eftersmaken kunde jag leva utan. men... de e ju bara att skölja ner :-)

Vi har även varit och handlat, efter det så skulle jag ha åkt till Rikard. Men jag glömde helt bort det!

På shoppinglistan i dag var det mat som gällde! Blev mest nyttiga saker faktiskt, emil rökt kalkon som pålägg knäcke bröd, avokado (som alla tre gjorde en underbart god smörgås) mjölk juice frukt kryddor och lite mer som jag inte minns ;-) Dock så glömde jag köpa kaffe så de blir till att springa till affären i morrn bitti!

Jag har pratat halva kvällen med Rikard, trevligt! Dock så tror jag att han tycker att jag e jävligt udda ;-) men men de kan man bjuda på :-)
Nu när vi har lagt på så är Noas pump igång och det är dags för mig att försöka sluta mina ögon oxå!

Många kramar till er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0