Babblar på

Börjar väl detta inlägg på samma sätt som jag började på andra bloggen
OJOJOJ!
Är klockan redan snart 1 :-o

Jag var så inne i att blogga på Noa bloggen, samtidigt som jag skrubbade rent Noas barnvagn.
Hela vagnen är nu skinande ren. Hjulen, chassit... ja alla delar jag jag putsat på :-) attans vad fint det blev. bara topklädeseln (sufletten å rygg tyget) som måste in i en maskin!

Och det här är så typiskt mig!
Skrivet ett par rader och knallar sedan iväg och gör nåt annat. Tankspridd? eller bara allmänt förvirrad?
En kopp Te har jag iaf lyckats sätta på så att jag sen kan krypa ner i sängen och sova gott.

Schenker kom i dag och lämnade pumpen samt en ryggsäck till pumpen. Super smidigt så att man kan sätta fast pump å sond i själva väskan och sedan hänga den på sig eller på vagnen/rullstolen eller på vad man en har.
ska pilla mer med det i morgon och återkommer med bild då!

Totalt 11 läkarbesök har vi inbokade nu! Noa har 9 av dom och jag har 2!
Jag ska till läkaren månd och tis! Noa ska till läkaren på torsdag.
sen kommer det bara flyga iväg med läkarbesök!
Alla besöken är fram till den 18 maj så... ja ni kan ju räkna ut själva att det blir en intensiv tid för oss nu!


I morgon kommer ju TV nissarna och ska testa om allt funkar. det hade jag redan glömt bort :-D
Ja jag säger då det, jag skyller på både klockan och min yrsel! Ett under att jag ens är hemma hos mig och inte har gått in hemma hos nån annan ;-)

Jag har iaf fått en tid till min kära läkare. som jag har haft sedan 1998 på måndag. Jag älskar han! han är helt enkelt bäst!
Han kan allt om mig och vet fasen mer än vad jag själv minns haha.
jag har säkert sagt det förr ;-) men han e så underbar!
Som sist jag var uppe så frågade jag om jag kunde göra nåt för att inte få yrsel och eller illamående efter maten. han svarade: Tja... de e ju en 50/50 fråga. antingen om du inte vill ha yrsel och illamående så rekomenderar jag dig att skita i att äta. men då kommer dom andra 50 in. du kommer att bli JÄTTE hungrig och förmodligen yr endå!
Jag skrattade iaf!

Nä hörrni jag ska dricka mitt lugn och ro te (måste köpa nytt!) och sen e de natti natti för min del. dom lär ju komma hit vid 8 iom att jag bor i första lgh.

Stor kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0